7 aylık oldum hamileyim 2 yaşında kızım var ailecek sert ve kuvvetli bir gripten geçiyoruz benim durum zaten vahim ilac yok bisey yok karnımda bi bebek kızım 2 yaşında ateşi 39 dan düştü normale düştü perişan mahvolduk bi öksürük gitmedi yaa yemek.yesem midem bulanıyor yemesem elim ayağım titriyor ne olacak böyle yaa