Kızlar merhaba dün gebelik testim pozitif çıktı gece hafif leke şeklinde kan gördüm yoğunluğu görmek için de ped kullandım sabaha kadar az birsey gelmiş sabah ilk idrarla yoğun bir kanama gördüm köyü kirmizi yerleşme gibi değil bu durumu yaşayan oldu mu düşük olabilir mi acaba açıkçası istemediğim bir gebelik ama yine de merak içindeyim böyle bir durum yaşayan oldu mu