Cnsnsns ben dayanamayıp evde idrar testi yapmıştım ama kan testini de ne yaptığımı da hiç hatırlamıyorum malum 4 yıl geçmiş üstünden 🙈 30 ocakta tekrar transfer oldum. İlk 3_4 gün yemek wc dışında kalkmamaya çalışıyorum. Sürekli yatmıyorum tabi oturuyorum da kahvaltım normal yemeklerde değişiklik yok. İlkinde bol ananasla nar yemiştim. Bunda nar dışında havuç kabak çekirdeği yiyorum. Günde 4_5 çiğ badem, fındık falan. İlkinde hamilelik de dahil hiçbi belirtim yoktu. Ne mide bulantısı ne bi ağrı sancı. Rahatlıkla doğurmuştum. Şimdi de tutar mı bilmiyorum. Tutmazsa da vardır bi hayr. Rabbim hiç olmayana versin 🤲