Cansu1gndz kızlar yakın zamanda orada doğum yapan (2. sezaryen) dikişleri nasıl oluyor. ağrı sızı falan varmı ilki estetik dikiş iz bile yok 2. nasul olur
Denizgiller Bende hastaneden bağı,siz 2.sezerysn dikişi olayını merak ediyorum aynı yer mi iyileşme farklı oluyor mu acaba