Betul34-ylmz Çok mide bulantısı yaşıyorum prillam günde bi kere kullanıyorum onu alınca kesiyor ama almayınca kusuyorum hiç bişey yiyemiyorum sudan bile tiksiniyorum ne yapabilirim bu durumdan dolayı kendimi çok depresif hissediyorum
edaddk Betul34-ylmz prilam bende bi işe yaramamıştı doktorum onzyd hapı önermişti şimdi 18. haftadayım halâ ara sıra kullanıyorum sende doktoruna sorup dene istersen anında kesiyo bulantıyı
Turkan34 Betul34-ylmz doktorunla konuşup prilami 1kere değilde birkaç defa kullanmayı önerebilir soğuk ayran soğuk tuzlu salatalık ve ayva bana iyi geliodu
Eminegzel Betul34-ylmz prilam bende hiçbir işe yaramamisti. Sürekli mide bulantısı günde 3 kez kusma süreci yaşadım. 4.5-5 aylık olukca rahatladım. O dönem evdeydim. Yaz tatiline denk gelmişti okul yoktu işe gitmiyordum yatarak geçirmiştim o da iyiydi.
Esra11_10 Betul34-ylmz bişey yapamazsın galiba uyandığında tuzlu kraker ye ben tek onu yaptım zaten ne deseler yaptım ama hiçte geçmemişti bulantım prilam bile mideme oturuyordu en son onuda içmedim 14.haftada bulantım neredeyse geçti ara ara oluyordu
Ela411 Prillami ben günde 2 defa alıyordum ve faydasını gördüm günde 4 tanaye kadar kullanılabiliyormus ama doktorunuza sorun tabi. 15. Haftama kadar kullandım sonra mide bulantılarım geçti çok şükür