Besst Arkadaşlar bir oğlum var anlında yeşil damar var v şeklinde ardından erkek olur diyorlar doğru mu 🫠🫠🫠
Abilikardesli Besst öyle diyorlar benim oğlumda yok kızıma hamileyim mesela ama alakası var mı bilmiyorum
seyma0661 Besst benimde burnumda iki kaşımın arasında mor damar çizgi gibi bişey var. Anneme de ardı erkek demişlerdi öyle de oldu 🙈
Nananan Besst Abilikardesli TKumsall Gız bacım doğuma 10 gün var oğlumda çizgi var alinin ortasında bu gebeliğimi kız diye biliyorum doğum ünitesinde bana şok yaşatmayın gözünüzü seveyim 😂 gaynananin dilinden kurtulamam sonra
AdaEcem seyma0661 benm komşuda benm kızı gördu bunun ardından erkek olacak ddi. Nereden çıktı o dedim, iki kaşın arasında yeşil damar var dedi, tuhaf geldi bana. Öyle şey mi olur, üçüncü bebeğim cinsiyet bekliyor bakalım tutacak mı 😁
sandraa2 seyma0661 bnm kızımın da suan iki kas arasında mavi damar var ardı erkek diyorlar bilmiyorum daha 3. Yü yapmadım ☺️😀
AdaEcem ozgese-s saçma gelmişti eskiler cinsiyet tahmini etmek için böyle şeyler de uydurmuş olmalılar 😂
Abilikardesli Nananan cinsiyet değiştirecek hali yok ya kız dediyse doktorun kızdır biz gördük bacak arasnı 13 haftalıkken kız ayrıca kaynanan ne alaka
Aysenur_0046 Besst benim ilkim kız doğdu doğaalı iki kaşının tam ortasında mor damar var herkes oğlan diyordu olursa ama kızzzz😂😂
Nananan Abilikardesli gaynanam o kadar çok erkek meraklısı ki deli oluyor şimdi ben hep kız için hazırlık yaptım ya sürpriz olsa bebek erkek olsa bana derki gördün mü erkek dedim erkek oldu sanko kendi yaratmış gibi tövbe o yüzden öyle diye diye psikolojimi bozdu Bu arada bir oğlum var birde kız evladım olsun istiyorum inşallah rabbim nasip eder 38+4 haftalık hamileyim şuana kadar hep kız dendi
ozgese-s AdaEcem Bence de 😂😂 hatta bu hamilelğim de eşimin anneannesi yüzükle bile cinsiyet tahmini yaptı oda olmadı 😂😂
Loveis Besst Alakası yok canım. Zamanında hamilelik testleri, kan tahlili yada böyle doktorlar olmayınca kadınların kendince uydurduğu bilgiler. Yani böyle şahane bilgilerle kimsenin doktora cinsiyet için gitmesine gerek kalmazdı. Makas bıçak misali
___Ebruli___ Besst benim kızımda 2018li nokta şeklinde bir damar var iki kaş arasında… Salı günü kontrole gideceğim doktor ile belli olur insallahhh…herkes ardı erkek diyorlar bakalım
Mzzz Kuzenimin bebeginde vardi erkek oldu benim kizimda ve en yakın arkadaşımin kizindada vardı ikimizinde 2. Bebişleri kız 😅