Selam kızlar.. 10 haftalık hamileyim ve depresif moddan asla çıkamıyorum. Biliyorum bebeğime hiçbir faydası yok bu durumun ama hiçbir şekilde motive olamıyorum. Mide bulantılarım oluyor doğru düzgün bir şey yiyemiyorum su içmekten tiksindim resmen içemiyorum 😔 Bir de bunların üstüne sanki kendimi çok yalnız hissediyorum. Eşim her gün çalışıyor ben her gün evde tekim havalar da güzel gidiyor özellikle böyle havalarda daha çok evde modum düşüyor. Asla bu yalnızlık psikolojisinden de çıkamıyorum. Sürekli ağlıyorum. Yalnız hissediyorum ağlıyorum, akşam olunca sabah olmasın diye ağlıyorum (sabahları çok bulantılı geçiyor çünkü) gece olunca bulantıdan uyuyamıyorum diye ağlıyorum.. tabi bir yandan da bebeğim iyi mi düşüncesi de yiyip bitiriyor. nasıl kendime geleceğim nasıl motive olacağım hiç bilmiyorum 😔 Sadece içimi dökmek için yazdım belki benimle aynı durumda olanlar vardır dertleşiriz diye 🥺