Ro21 Arkadaşlar 33 haftalık gebeyim. Son zamanlarda nefes darlığı çekiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Sanki aldığım nefes yetmiyormuş gibi hissediyorum
Hulu61 Hepimiz yaşıyoruz maalesef artık rahim pik noktasında göğüs kafesini zorluyor bebek kanala girene kadar yani karın düşene kadar çekeceğiz maalesef
Flwy34 Daha yeni mi başladı hep mi vardı bence ihmal etmeyin bi göğüs hastalıklarına gidip kan tahlili yaptırın pıhtılaşma olabilir
Ro21 Flwy34 yeterli düzeyde oksijen alamıyor gibiydim. Geçti şükür. Sadece eğilim kalktığımda birden bire nefesim kesiliyor gibi oluyor