Nnazli1996 Bebek hakimine başlamak istyorum bebek hatimi eden warmi bilgi verirse cok sevinirim belirli bir süresi yok dimi bebek doğana kadar etmiş olmalıyım dimi
Feyzasucu Nnazli1996 bende basladım ınslalah canim suresı dogana kdr yapıp duasımı etmek sevapdır dıye biliyorum yapan hep bu sekılde yapmıs cevremdekılrde Allah kabul etsın