Kalbiminsesi Haftasi tam boyle olanlar doguma kadar konusalim kimler elenecek bakalim oneriler tavsiyeler pozitif dogum tecrubeleri paylasilsin🤩
Kalbiminsesi Nasilsin peki kizlar nasil gidiyor bende bu hafta bi uyku hali basladi kahvaltidan sonra koltukta uyuyakaliyorum😀yeni guncelleme demekki
deletedmom43191 Kalbiminsesi evett bende pazartesiden beri gözümü açamıyorum tekrar uyku hali başladı
Orakci07 Bende 36+1 ım erken mi bılmıyorum ama dün geceden berı sarımsı kahverengimsi bir akıntı var nişan olabılır mı acaba kızlar
Kalbiminsesi Orakci07 hic nisanim gelmedi bilgim yok oyuzden ilk oglumda.suyum bile gelmedi hastanede patladi bilenelr aydinlatsin
Burjuvaa Orakci07 bende 36+2 oldum ve aynısı benimde başıma geldi panikledim açıkçası biraz ama bir ağrım yok o yüzden sakin kalmaya çalışıyorum :/
Granit 35+6 olarak çok ağırlaştım bir an önce doğurup rahatlamak istiyorum inşallah birkaç hafta içinde doğar 40 Lara çıkmam .