mervemurat16 Pemberuya 10 aylıkkrn başladım 4 dişi cardı sadece su ile fırçayı ıslatarak başladık şuan 1 yaşında o şekilde devam ediyoruz doktorlar ek gıda dönemi itibari ile dişi varsa başlayabilirsiniz diyorlar.