Selamlar 6 haftalığım şuan yaklaşık 1 haftadır geceleri kalkarken o kalkma hareketiyle beraber göğüslerimde uyuşma gibi diken bakmaları oluyor sadece geceleri ve yatıp kalkarken oluyor gündüzleri hassasiyet, hafif sızlama var ama asıl problem gece. Doktor bunun gebelikle alakalı olmadığını gebelikte göğüste ağrı olmadığını vs söyledi enteresan geldi çünkü ağrıları olanları biliyorum 🙄 ama bu tarz ağrı yaşayanlar oldu mu? Beni genel cerrahiye yönlendirdi salı günü randevum var ancak bu süre içinde ortak tecrübelere sahip beni rahatlatabilecek yoruma ihtiyacım var