Sahralina Herkese merhaba ben bu elektrikli otomatik sallanan anne yanı beşiğini almayı düşünüyorum . Daha önce kullanan , memnun kalan veya memnun kalmayan var mı ?
iremmmm59 Sahralina merhaba bizde yeni aldık ve kurulum yaptık gayet güzel ve işlevli görünüyor şu anlık, sallama hızı ve ses kalitesi iyi Bluetooth özelliği de var istediğiniz ninniyi açabiliyorsunuz. Artık doğumdan sonra çocuk olduğunda gerçek yorumu yapmış oluruz 😅
Sahralina iremmmm59 Çok kullanışlı işlevli görünüyor ☺️ peki iç yatağı nasıl çok mu ince bebekler için ayrı bir yatak alınmalı mı?
iremmmm59 Sahralina evet iç yatak maalesef biraz ince destek gerekebilir ama maksimum 1 yaşına kadar kullanılabileceğini düşünüyorum 🤔