Merhaba anneler ikinci gebeliğimden selamlar 🤗 7+0 haftalik olduk cok şükür. İlk haftadan beri progestan igne ve hap kullanıyorum. Cok ağrılarım var. Dusuk riskim var. Ara ara kasik ağrılarım ve bel bacak ağrılarım var. Magnezyum kullanıyorum. 15 dkkan fazla ayakta duramıyorum fenalasiyorum. Doktorum da yatak istihareti verdi. Anlaşılan 3 haftadır yatıyorum nerdeyse. Dualarınızı da eksik etmeyin. Sizde durumlar nasıl? 💞