Kızlar uzun bır aradan sonra mrb..il gebeliğimde safradan dolayı karacıger degerlerık yukselmıstı erken doguma alınmıstm baya zorlu bı surec yasamastım..sımdı 6 haftalık gebeyım gebelıgımı ogrenmeden once agrılarım nadıren vardı ama önemsemıyordum cuma gunu kan tahlılı verdım alt karacıger degerım bır oncegı dogumumda kı degere cıkmıs cok fazla yuksek degıl ama yukselmeye devam ederse gebelık sonlandırma falan denılıyor aranızda boyle bırsey yasayıpta degerı dusen hıc oldumu..biraz korkuyorum..