Kızlar benim alt karnımda gaz sancısı gibi anlık sancılar oluyo adet ağrısına da benziyo. Sonrasında gerçekten gaz da çıkarıyorum. Zaten bebek bana çok gaz yaptı😂 ama doktor ile bu durumu paylaştığımda progestan başlayabiliriz emin olamadım dedi. Sizde de böyle bir durum var mı? Progestan başlamalı mıyım rahim büyüdüğü için olamaz mı ben hep rahim büyüyor gaz var ondan oluyo diye düşünüyodum