12 şubatta gorucem minik kuşumu inşallah 🤲🏻🥰 riskli gebelik geçiriyorum , kontrolleri yüreğim ağzımda bekliyorum , görünce gelen rahatlık hissinin tarifi yok 🤍 sonra birdahaki kontrole kadar yine endiseler ususuyor , velhasıl annelik zor ama çok güzel , inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz kuzularimiza ♥️