Merhaba annelerim benim ilk kızım şuan 27 aylık ikinci doğumum ise nisan ayında olucak 2. Bebeğimde kız ve benim ilk çocuk çok aşırı kıskanç başka çocuk dahi alsam kucağıma cinnet geçirip ağlıyor başkadı çocuğunu emzirse anne aç diye ağlayıp kafasını koyup kokluyor ne yapmam lazım bu süreçte benim beynim durdu nisanda doğum yapıcam bebeği hayırlısıyla eve getirdiğimizde ne yapmam lazım sırf kıslanmasn diye