Busramnida Gunel99 benimde aynı bu şekilde bence kız bana da 12. haftada %60 kız demişti bu ay gittiğimde kesin öğreneceğim inşallah ☺️
Talentedmom Gunel99 normalde söylüyorlar muhtemelen emin olamamıştır ondan biraz geçsin netleşsin diye düşünmüştür
Gunel99 Talentedmom ayn 90% deyınce sankı kesınmıs gıbı geldı bana 🥹 ama yıne burda anlıyanlar var o yuzden atdım
Talentedmom Gunel99 burası hissiyat ya erkek ya kız başka seçenek yok 😀ama en iyisini doktorlar bilir