CattWomann Günaydııınnn 🌸 Uygulamaya göre son 29 gün kaldı 35+6 olduk ama bence 38 gibi gelir diye düşünüyoruz doktorum da öyle diyor 😅 bi kızım var ama sanki ilk defa doğum yapacak gibi heyecanlanıyorum 😂 Sizlerin kaç günü kaldı hazırlıklıklar ne durumda
2minnakannesi0 CattWomann uygulamaya göre 12 gün kaldı 38+2 deyiz stresli zamanlar 😂 neden 38 gibi geleceğini düşünüyorsunuz ki oglum 38+6 da geldi sanki hiç gelmeyecek diye düşünüyorum 😂
Kalbiminsesi CattWomann benim ilk oglum tam 39+6da sanci basladi gece yarisi dogdu yani 40 tamamladi😀buda oglan bundanda oyle bi performans beklyorum erken gelmez gibi😀
kedilibebeli CattWomann Bizde 36+2yiz son 26 gün diyo. Bakalım bende 38lerde gelmesini istiyorum çok bekletmeden 🥲 Hepimiz vaktinde kavuşalım inşallah
CattWomann 2minnakannesi0 yani benim ki tamamen hissiyat ya sanki öyle olacak gibi düşünüyorum 😂 doktorum da ilk doğumum 38+3 olduğu için o sıralar gelir diyor 😂
Kalbiminsevinciii CattWomann benim de 19 gün kaldı bu sabah itibariyle. Aynı heyecan bende de var . 5 yaşında bir kızım var. Şu aralar mide yanması şikayetim gitti nefes darlığı şikayetim gitti bebek baya aşağı indi onu fakediyorum. Yürümekte Bi zorlamaya başladım. 38 de doğum olur gibi hissediyorum🥲
Kalbiminsevinciii Kalbiminsevinciii bir yandan da haydi doğsun nolacaksa olsunun derdindeyim. Beklemeyi hiç sevmiyorum😄
CattWomann Kalbiminsevinciii benimde kızım 2 yaşına yeni girdi ☺️ yürümekte zorluk bende de var ara ara da yalancı sancılarım oluyor haftaya kontrolüm var bakalım 😅
CattWomann Kalbiminsevinciii evet bende öyleyim doğumdan sonra zorlanacağımı biliyorum ama bir an önce de o anı yaşamak istiyorum 😂
2minnakannesi0 CattWomann öyle mi ya kimisi ikinci daha geç gelir diyor kimisi erken gelir diyor bizde oturup bekliyoruz 🤭😂
CattWomann 1prens1prenses_ ilki normal doğumdu 38. Haftanın başında 3 cm açılmam vardı sonra baktık çocuğun suyu azalmış planlı normal doğum oldu sabah 9 da suni sancı almaya başladım öğleden sonra açılmam hızlandı 17.45 gibi de doğum yaptım. İnşallah nasip olursa ve her şey yolunda giderse yine normal doğum olsun isterim Siz ne düşünüyorsunuz normal mi sezaryan mı