Gulnarty çok geçmiş olsun 😕 ben de 38+2yim iki gün önce akşam bu kasılma oldu karnımda bebek kendini topladı adet ağrısı gibi ağrı oldu hafif yarım saat bir saate ance geçti sonra bir şey olmadı daha. Gün içinde karnım daha çok kasılıyor sadece ağrı sancı yok ama ayakta biraz kalsam belim sırtım ağrımaya başlıyor artık ayakta duramıyorum. Bir de bacak arasına baskı yapıyor arada başı sanırım ayaktayken anlık ağrı gelip geçiyor. Salı günü doktor iyice yerleşmiş başı demişti bu salı iki gün sonra yine randevumuz var bakalım çatı muayenesi yapacak