batusmom benim ilk 26. Haftamda kanamam olmuştu o süreçten sonra hep yattım birde en son kanamam oldu ama normal bi kanama değil altıma yaparcasına oldu o kanama esnasında bi parça düşürdüm sanırım plesenta da sıkıntılı olan tarafmış ondan sonrasında yine yatmaya devam ettim annemler baktılar sadece tuvalate kalktım yani kendiğilinden yukarı çıktı ve 36. Haftamda normal doğum yaptım