Smr-btll https://hizliresim.com/acm10b4 Kızlar üstekini dün gece yaptım alt iki tanesini şimdi yaptım ilki kuruma değil oda iki dk içinde çıktı adetime daha var testin markası daysdoctor sizce var mı
Ozlm-ozlm Smr-btll İnşallah vardır bende tüp bebek yaptırdım bugün 6. Gün az önce idrar testi yaptım ve sizinki gibi çıktı inşallah vardır bende çok heyecanlandım🥹
Smr-btll Ben internette okudum bu mark yalancı pozitif çıkarabiliyor Muş ondan emin olmadım ama üçü birden de yanlış çıkarır mı ihtimal veremedim . Daha adetime var gidip kan vermeyi düşünüyorum
Smr-btll kubra_t testin markasını hatırlıyor musunuz birde kan versem çıkar mı acaba siz kan verdiğiniz de kaç çıkmıştı
Kalbiminsesi Ozlm-ozlm bwnde tup yaptrdm 6.gunboyledi ve suan 35 hafta olduk silikte olsa vardir canim isnallah saglikli ilerler
a_burcu_bur Ozlm-ozlm meraba kaçıncı gün embriyosu sizinki. Ben 30 ocakta transfer oldum. Dayanamıyorum. 12.gün test istendi ama sanırım 7_8.gün vericem yine de 🙈
Yasemin-korkmaz Çok silk duruyor adet gününü kadar bekle geçerse tekrar yap ama günün gelene kadar da dikkat et eğer yine böyle çıkarsa adet döneminden sonra kan testi yaptır daha kolay çıkar
Smr-btll Kızlar beklediğim bişey değildi oğlum var daha düşünmüyodum çok şaşkınım adetten hemen sonra hamile kalmam diye düşünüyodum
Ozlm-ozlm Smr-btll Kan henüz vermiycem bir gebenin günlüğünün testinden yaptım ve sizinki gibi çok heyecanlıyım ama beklemek istiyorum
Smr-btll Aliaras2022 daysdoctor güvenilmez diyorlar valla bekleyemicem kan vermeye gidicem bi saate Allah razı olsun kızlar teşekkür ederim cevap yazdığınız için