Benim de iş yerinde beraber çalıştığım arkadaşım influenza olmuş raporlu şu an bende kendimi kötü hissetmeye başladım burnum geniz akıntım hatta boğazlarım şişmeye başladı 2 gündür 1 diş sarımsak yutuyorum bi de organik elma sirkesiyle gargara yapıyorum gece 3 kere uyanıp yaptım düşün artık anca kendime geldi boğazım uyurkende ayağımın altına vicks sürüp öyle uyudum şimdi daha iyiyimm