merveli9
Ayni şeyi yaşadım. Suyum 2 gun boyunca geldi, ayrica regl oluyormusum gibi hissiyat ve kanamam vardi. Ilk gun ebe emin olamadi gelen sivinin amniyon sıvısı olup olmadigindan. Ertesi gun doktora randevu verdiler, gittim, suyum azalmış gorunuyordu, sancilarim vardi ama duzensizdi ve 4 cm açıklık vardi. Yatış yapildi. Sancilar duzensiz ve yetersiz diye suni sanci verdiler. Öğlen 2 de yatisim yapıldı, oğlumuz gece 1de dogdu. Cok rahat geçti doğumum. Darısı başınıza, Allah bir avazda kurtarsin, smdiden hayırlı olsun ☺️