Kızlar merhaba 4 günlük bebeğim var normalde bu akşama kadar emzirme sürecimiz normal ilerliyordu fakat bu akşam saat 22.30 da başlayan emzirme saat sabah 04.30 a kadar sürdü çünkü her memeden çektiğimde kıyamet koptu daha çok küçük emerken bir iki çekiyor dinleniyor memede uyumak istiyor ne yapacağımı şaşırdım açıkçası bu durum ile ilgili bilgi sahibi olan biri varmıdır