birsusamtanesiydin 39+2 yiz . Bu ikinci gebeliğim . Dün çatı muayenesinde 1 cm açıklığım vardı . Ben nişanı kırmızıdır diye biliyordum fakat Sümüksü yapışkan şeffaf bir akıntı geldi . nişan olabilir mi . Nette olabilir yazıyor kafam karıştı
Nsibe birsusamtanesiydin evet canım olabilir açıklık varmış zaten bebekte haftasına girmiş bide sümüksü diyorsunuz doktora danışın
Mavi1638- birsusamtanesiydin benim 4-5gun once oyle bisey geldi 39+4olduk hicbisey yok hala bekliyorummm