Melissayda @Sedabadak ay bende acıktım bebişim uyandı onu tekrar uyutayım derken karnımdaki bir şeyler istiyor 😂😂😂
Yogurtlupilav Nsibe afiyet olsun ama aman dikkat, ben ilk hamileliğimde “aman yiyim süt olsun” diye diye hamilelikte almadığım kiloyu emzirme sürecinde aldım 🙃
Nsibe Yogurtlupilav ben yiyorum ama kilo veriyorum ne kadar yersem yiyim alamıyorum 🤦 doğumdan sonra çok verdim emzirdigim dönemler yiyince alamıyorum niyeyse çözemedim