Suan 27 haftalığım 18.w dan beri ara ara tansiyonum yükseldi coraspirin + alfamed kullanıyorum. Tansiyonum normal bebeğim 2 gün geri ama kalabalıkta tansiyonum yükseliyor neden anlamıyorum sonra eve gelince düşüyor . Çok korkuyorum sürekli paniğim böyle olup doğum yapanlar var mı aranızda yada son haftalara gelenler