Buse_yalcin Kızlar 37 olduk ve şu an deli gibi hareket edip vajinama bastırıyo bu normal mi ya nişan falan gelmedi ama canım açıyor kalçamın sağ tarafına ağrı vuruyor arada bir
daghan_ Buse_yalcin dr a sor ama doğum değildir bende de kaşık ağrısı bazen asla adım attırmıyor bazende geçiyor anlamadım çarşamba kt var bende onu soracam
Asyasya Evet çok normal ben 38 oldum yürüyecek halim yok acıdan ayakta bile duramıyorum çok baskı var bugün son yarın ameliyatım var dayanacak gücüm de kalmadı zaten