Inlg- bence kıyaslama yapmayın her annenin gebeliğini kendine özel ve her bebeğin gelişimi de çok farklıdır sadec saglikli olmaları yeterli benim oğlum da kilolu doğdu fakat diş zamanı çok zayıfladı mesela çok kilo kaybetti 3bucuk yaşında hala da çok toplu değil gören bu doğan o bebek değil resmen der ama ben asla kilosuna takilmadim sadece sağlıklı olsun yeter dedim