İlk gebeliğimde 30 haftadan sonra tansiyon problemi yaşadım ve gebelik zehirlenmesinden 34+3 de acil sezeryanla doğum yaptım şuan ikinci gebeliğim ve ilk çocuğum bir yaşında doktorum direkt aspirin başladı 35 de ilacı keseceğini söyledi ilk gebeliğinde bu durumu yaşayıp ikinci de sorunsuz atlatan var mı?