Sedabadak henüz 21 haftalıgim ama annemin çatısı müsait değildi normal doğum yapamadı hep sezeryan oldu ve vücudum huyum herşeyimi annemden aldığım için korktum sadece acaba bende olur mu diye ilk gebeliğim e haliyle heyecan ve korku var kimisi diyor o anda doktorum yanlışlıkla çocuğumun kulağını kesti felan insan diyor acaba başıma gelir mi sonra kimi diyor sezeryan çok ağır ömür boyu ağrısını çekiyorsun bilmem ne