bsr147963 Kızlar selamm. Geçen hafta çatlatma iğnesi vurdum. 15.günü bekliyorum test için. Heyecanlıyım, muhabbet amaçlı başlık açmak istedim. Yakın zamanlarda iğne yada transfer vs yaptıranlar var mı? Beraber bekleyelim 🥰
Ayse71 bsr147963 bugün aşılama oldum bendede geri sayım başladı heyecanlıyız 😊 inşaAllah bebişlerimiz tutunur hayırlı haberler almak nasip olsun hepimize🤲🏻🌸
bsr147963 caramel hayırlısı olsun inşallah 🤲 benim doktorum direkt femera verdi klomen kullanmadım hiç ama klomen daha hızlı büyütüyor sanırım yumurtaları
bsr147963 Arhez20 ben 24 vuruldum bat 8 şubat olmalı diye tahmin ediyodum ama çok mu erken hesap etmişim 🤔
bsr147963 birdilektut15 evet ya malesef en az 15-17 kilo fazlam var. Önceden tam ideal kilomdaydım yine de olamıyordum :(
bsr147963 Arhez20 ben dayanamıyorum 2 kere yaptım 🫠 birkaç gün kendimi tutayım da bir de 14.gün yapacağım
birdilektut15 bsr147963 bende öyleyim canım ama ne klomen içe yaradı ne femera büyüttü yumurtamı bu 2.ayım femerayla yarın gidicem bakalım büyüdüyse hiç umudum yok