20 haftalık gebeyim sabah kalktığımda baktım kahverengi kanamam oluyor.hemen doktorumu aradım bu haftada kanama normal değil hemen gel dedi .baktı ultrasyonda allahtan bebekten bişey yoktu kalp atışı aldı sağlıklı dedi .işim gereği evden çalışıyorum sürekli bilgisayar üzerinde çalıştığım için , saatlerce oturmaktan dolayı kanama olmuş olabilir dedi .ama içim yine rahat değil çok korktum .bu haftalarda kanama olan anneler varmı hiç veya başına böyle bi durum gelmiş olan🥹