Rosemihra evet bizim 27. haftada yalancı sancılarımız başladı gece doktorumu aramıştım hastaneye gidip doğumhaneye çık nst baksınlar erken doğum sancısı mı diye dedi riskimiz var çünkü bir de 32. haftada hareket azlığından dolayı yine akşam saatleri gitmiştim belki de hastane kapandıktan sonra gidiyorum diye almıyorlardır ama doktorum son kontrolde hareketinde sıkıntı görürsen gel nst ye baksınlar yukarıda dedi sanırım bizim hastane almıyor ücret