Ezgiiiiia
Kızlar 30.hafta da biliyorsunuz ki erken Doğum riskim vardı. Rahim ağzı kısalmam 2mm ye kadar düşmüştü. İlaçlar sayesinde bu zamana kadar geldim. Doktor ilaçlarımı kullanmamamı söyledi. Bebeğin gelmesini risk görmüyor. Böyle durumda olup 35.hafta ve sonrası Doğum yapan oldu mu? Bebişlerinizin durumu nasıl💙