Zeynikii ilk doğumu 37+0 da yaptım sorun olmadı sağlıkla aldım kucağıma 2. Doğum 36+3 de oldu kızımda dudak yarığı var ona rağmen solunum sorunu çekmedik çok şükür sadece 5 saat beslenme takibi için küvezde kaldı sonra yanıma getirdiler sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏