dygsss
yeni_anne2
normal şartlarda, tabiki erken ki ben ilk gebeliğimde bebeğimi 15-16 da hissetmiştim. bunda erken hissedine şaşırdım. sonuçta tecrübe ediniyosun, doktorumda olabilceğini normal olduğunu söyledi.
tabiki demiyorum ki, çook şiddetli vuruyor hissediyorum demiyorum.
ama ben burdayim dedirtiyor aaayh oluyorum içim bi değişik oluyor.