Dilekulgtt Ozgull11 sevde hanıma gittim 1 kez normalde bildiğim bir hastane ünal bey en eskilerinden dir 2018 yılında Yeliz hanıma giderken kendiside vardı hala orda
Katherinne Ozgull11 sevde hanıma gidiyorum bende gebeliğimin basından beri suan 14 haftalığım ilgi alakasını çok sevdim her konuda bilgilendiriyor whatsapptan bir sey sorduğumda hemen dönüş yapıyor bir problem olmaz ise kendisiyle devam edeceğim insallah
Katherinne Ozgull11 sevde hanıma gidiyorum bende gebeliğimin basından beri suan 14 haftalığım ilgi alakasını çok sevdim her konuda bilgilendiriyor whatsapptan bir sey sorduğumda hemen dönüş yapıyor bir problem olmaz ise kendisiyle devam edeceğim insallah
tanhc Ozgull11 ben de bu hastanede doğum yapan biri var mı doğumhane nasıl süreç iyi ilerliyor mu onu merak etmiştim. Benim de doktorum Gülcan hanımdı burada göreve başlayacağı için Lokman Hekimde devam etmek istiyorum. Ama güvenilir bir hastane mi doğum yapan birileri bizi aydınlatabilir mi 👀
tanhc annesio sizinle konuşmuştuk baktım da biraz sanırım daha doğurmamışsınız. ya ben şeyi soracaktım lokman hekim ile nst hakkında konuştum da ayrı bir ücreti var dediler. siz nstye nereye gidiyorsunuz? lokman hekimde yaptırıyorsanız ücreti hakkında bilgi verir misiniz? ☺️
Dilekulgtt Ozgull11 ozan beye gidiyordum kendisi ayrılınca onu denedim haftaya tekrar gideceğim inşallah
Ozgull11 Dilekulgtt nasıl peki iletişimi ben fatma hanıma gittim gidiyorum ama bağ kuramadım değiştirmek istiyorum ama hastaneyi değil başka doktor denesem diye düşünüyorum 23 haftalığım ne kadar çabuk o kadar iyi olur
Dilekulgtt Ozgull11 en azından Fatma hanım gibi yaşı yok genç birisi tecrübesini bilmiyorum ama her konuda konusuyor bilgilendirdi benide sorularıma yanıtlar verdi kendisi gördü hatta bebeğin eşi asagıda dedi dikkat etmem gerekenleri söyledi grip gibiydim hatta hastamısınız dedi parol yazabilirim filan dedi tahlil istedi paketim olmadığı için sağlık ocagına yaptır dedi. Elide hafifti yani ultrason cihaz sanki yok gibiydi. Bi kere deneyebilirsiniz kararınızı verirsiniz ama biraz soğukkanlı yapısı var belki bazı insanların hoşuna gitmez bilemiyorum
Fatmadrama Ben de Ünal hoca takipliyim. Daha önceki gebeliğimde Fatma hocadaydım ama iletişim kuramadım hiç ısınamadım. Düşük oldu zaten sonra Ünal hocaya geçtim.
Dilekulgtt Fatmadrama Ünal hoca en eskilerinden zaten gözünüz kapalı güvenin sadece ücreti pahalı diye maddiyat sebebiyle gitmemiştim bende
Ozgull11 annesio ben ilk gebeliğimde oraya gidiyordum pınar hanım vardı çok da ilgili çok sevmiştim kendisini ama işte o zaman adatıpdı lokman hekim oldu fiyatlara zam geldi doğuma gidemedim ama çok pişman oldum şimdi ikinci gebeliğim tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım ama pınar hoca yok :( fatma hanıma ısınamadım bakalım sevde hanımı denicem
ilooo ben ünal hoca takipliyim gebeliğimin başından beri kendisi çok başarılı alanında iyi bir doktor gerçekten,sadece yapısı soğuk bebeğime iyi baksın iyi ilgilensin derseniz gitmenizi öneririm
annesio Ozgull11 benim ilk doğumumu yaptıran doktorum lokman hekime geçmiş o yüzden bende orayı düşünmeye başladım tavsiye ederim size de . Henüz randevularda görünmüyor ama 1-2 haftaya başlar hasta kabulüne sanırım bende onu bekliyorum Gülcan hanım 🥰
Ozgull11 Birde benim ilk doğumum zorunlu sezeryan eğer herşey yolunda giderse bunu ssvd yapmak istiyorum ama işte her doktor istemiyor
annesio Ozgull11 ssvd için özellikle doktor bulmanız gerekiyor sanırım herkes kabul etmiyor maalesef , kaç ay oldu doğumunuz olalı ?
Ozgull11 annesio doğuma kadar 3.5 yıl olacak hastane koşulları uygun değil diyip gönderiyorlar daha önceden neredeydi nasıl doktor
annesio Ozgull11 daha önce emseydeydi. Aynıyız demekki benim kızımda 3,5 yaşında olucak kardeşi doğduğunda
Ozgull11 annesio takip edicem başlasın gidicem inşallah iyi olur ssvd yapıyor olması çok önemli benim için doktorun soyadı ne acaba
Ozgull11 annesio merhaba Gülcan hanımın soyadı ne acaba birde Kurtköy lokman hekime başladı değil mi takip etmek istiyorum bunların ay randevu almam gerekiyor geç olmadan artık doktorda netleşmem gerekiyor