Elosev16 Hanımlar 9 haftalığım yüksek tansiyonum çıktı bu gece niye acaba bilgisi olan var mı 16 çıktı
Bino1 Elosev16 yediğin bişey den kaynaklı olabilir mutlaka doktorun görüş Bu haftalar çok erken haftalar sıkıntı yaşama somra canım geçmiş olsun