Nisannurr Kızlar dün öğlen 3.30 da iğne oldum. Bu gece 3.30 da ilişkiye giremeyeceğimiz için iğneden 32 saat sonra yani saat 23.00 civari ilişki oldu. Sizce bu döllenme ihtimalini etkiler mi ? Bilgisi olan var mı
Ftmnur11 Nisannurr benimde pazartesi günü gece 11 ilişki saatiydi.10 gibi oldu Bende merak ediyorum tam saatinde olmasa sorun olurmu diye 🥺 bende post acacaktim sonra vazgeçtim
minikbebegim06 Nisannurr 24 36 saat arasında ilişki öneriliyor zaten iğne sonrasi 3 gün pes pese sonra gün aşırı devam ederseniz şansı artırıyor
Cgdgd Nisannurr genelde 12 saat 36 saat deniliyor. Biz de 15 saat 40 saat olarak denemistik 3 asagi 5 yukari olmasi cok onemli degil. Bazi kisiler sonrasinda da 2 gunde 1 olarak devam ediyor 1 hafta 10 gun kadar garanti olmasi icin.
Ozlemmm3535 Nisannurr bu konu benimde çok kafamı karıştırıyor ben cuma günü olmuştum iğne saat 12 de iğneden 1 gün önce ilişki oldu iğne olduğum gün ara sonra 3 gün ardı ardına oldu bazıları gün aşırı öneriyor bizim doktorumuz 3 gün ilişki dedi denedik bakalım göreceğiz 🌸
Ftmnur11 minikbebegim06 iğneden önceki gün iğneden sonraki gün oldu bizimde.bir gün ara verdik sonraki gün tekrar ilişki oldu.tartismistik o yüzden her gün olamadı🥲bizim şansımız yine düşük öyleyse
Nisannurr minikbebegim06 inşallah sonuç alırım ya iğneden 1 gün önce ilişki ol uçtu bire silmeden 32 saat sonra
minikbebegim06 Ftmnur11 hayır canım onu bilemezsin ☺️ inşallah rabbim gönlüne göre versin sperm 72 saat kadar canlı kalabiliyor o yüzden bu şekilde de şans var 😊
Ftmnur11 minikbebegim06 inşallah söylediğin gibi olur.zaten 1 yumurta oluştu bu ay.insallah bu sefer tutar.6.gunum ovitrelle gününu saymazsam.hic bır belirtim yok simdilik 😀
minikbebegim06 Ftmnur11 herkeste belirti olmuyor iğne sonrasi test gününden önce test yapıp kendini strese sokma ovitrelle vs verilince zaten genelde tek yumurta olmasını istiyorlar benim sürecimi iptal etmişlerdi 3 yumurta var çoğul gebelik istemeyiz diye ben iğneyi kendim alıp yapmıştım
Ftmnur11 minikbebegim06 yok test yapmiyorum.utaniyorum artık eczacılardan 😂 gecen sefer 2 taneydi yumurta.olmadi bakalım bu ay ne olacak Allah isteyen tüm arkadaşlarımıza nasip etsin inşallah 😘🤲🏻
Ftmnur11 Nisannurr bu ay 1 tane oldu.kendi çatlar dedi doktor.ben riske atmak istemedim iğne de yapalım dedim.yaptim beklemedeyim 😀
Ftmnur11 Nisannurr senin kaçti yumurtan 😂 başkaları altın falan konuşur bız yumurta 😂 komik geldi bı an
Nisannurr Ftmnur11 benim 1 tane olduğunda tutmuştu sonra düşük yaptım, geçen ay iki taneydi tutmadı. Bu ay yine iki tane bakalım inşallah pozitifleri görürüz
Nisannurr Ftmnur11 ay ne yapalım herkesin derdi de birikimi de başka 😂😂 benim şuan en değerli varlığım yumurtalarım 😂😂
Ftmnur11 Nisannurr inşallah.bide benim yumurtanın içinde bi yuvarlak gibi bişey vardı sormayı unuttum doktora.sende gordunmu yumurtanda öyle bişey ? Önceki seferde sadece kocaman yuvarlak gorunuyordu bu sefer içinde bı küçük yuvarlak bişey vardı
Ftmnur11 Nisannurr benimde öyle malesef😂😂 altın yumurtam diyorum şu an.1 tane olunca kiymetlendi hahaha😂😂😂
Ftmnur11 Nisannurr doktor söylemiyor kaç mm olduğunu.bende hep unutuyorum.ama kontrole gittiğim gün kendi catlar bugün yarın dediğine göre demekki güzeldi boyutu