Yarenn24 İlk gebeliğim Kızlar yarım saattir sancım var lavaboya girince geçer belki dedim ama geçmedi kasıklarım kasılıyor ıkınmak istediğimde çok zorlanıyorum ve bebek çok hareketlendi canımı acıtacak derecede vuruyor doğum belirtisi olabilir mi bunlar
tatlibebegim_ Yarenn24 benimde böyleydi bide belden sancı giriyodu kasıklarıma doğumun başlamış olabilir
tatlibebegim_ Yarenn24 bulantı belki psikolojikte olabilir kendini dinlediğin için doktorum bana açılma hızla ilerlensin diye ördek yürüyüşü ve squat yap demişti
Yarenn24 tatlibebegim_ pilates yapıyorum bende her gün düzenli olarak ama ne nişan gelmesi ne su gelmesi hiç biri olmadı kuru kuru sancı çekiyorum sadece 🤦🏼♀️
tatlibebegim_ Yarenn24 benden de hiç bişey gelmemişti doğumdan 10 15 de önce geldiler, bidaki kontrol ne zaman
Ayse57 Yarenn24 İlk hamileliğimde suyumu kaybetmemiştim çok hafif sancı var diye annem zorla kontrole gönderdi orda bakınca 5cm açılmıştım ama ne sancı vardı ne hiç bir şey orda o gün doğuracağımı öğrenmiştim.😃 artık en ufak bir belirtide giderim hemen bence de kontrol et sancın varsa kaç dakkada bir ona da bak önemli :)
mimikii Yarenn24 Benim bebiş böyle hareketli olduğundan nstde farklı çıkıyordu nabzı o yüzden hastaneye yatırmışlardı 39+6da ve 40+1de doğurdum
Enesvezeynebinannesi mimikii hareketli olduğunda nabzı yüksek mi çıkıyordu.bizim nst de de bebek hareket ettiği anda nabzı yüksek çıkıyor.ne demişti doktorlar.?
mimikii Enesvezeynebinannesi aslında korkutmak istemediğim için detaylı yazmadım ama ben gittiğimde açılmam yok diye göbderceklerdi beni nstde bebeğin nabzı düştü 60a kadar aniden sezaryen diye yatış yaptılar sonra nabzı hiç düşmeti hep çıktı çok hareket ettiğinden dolayı tam göndereckleri gün benim sancılarım başladı bu sefer de ondan dolayı yatırdılar ama bir sorun olmadı yani yine vajinal doğum yapmış oldum
Enesvezeynebinannesi mimikii neyseki sağlıkla almışsınız kucağınıza.Rabbim esirgesin 🤲 Bizimkinde nabız düşme falan olmadı hiç şükür ama zaten çok hareketli bir bebek.nst de hareket edince tabii nabzı yükseliyor o an.hareket dışında normal nabzı.doktorşarda hareket ettiğinde nabzı yükselir normal dediler.şuan 37+4 üz normal doğum inşaallah bekliyoruz bakalım 🤗
mimikii Enesvezeynebinannesi inşallah koşayca atlatırsın canım tek tavsiyem sancılarını olabildiği kadar rahat bir ortamds çekmen insan heyecanlanıyor bi an önce kucapına almak istiyor falan ama hastanede rahat olamıyorsun cidden 5 gün hastanede kaldık doğum öncesi ve sonrasıyla birlikte