Harika_talip Gdrleyla düşük ihtimalde olsa dönme ihtimali var ama bizim doktor çok yukarda dönmez dedi
ShutUp Harika_talip 28. Haftada döndü şu an 37. Haftaya girdim halen baş aşağı bu saatten sonrada dönmez o yüzden normal doğum gözüküyor. Hepimiz için hayırlısı olsun inşallah