MaviNur25 Kızlar 17 haftalıgız ve erkek bebişş dendi cinsiyeete sizce değişme ihtimalı var mı isim düşünmeye ve birşeyler almayı planlıyorum sizce erken mi beklemelimiyim biraz dahaa
MaviNur25 serti aslında erkek demeleri kardonla karıştırma vs gibi durumla ilgili olmaaz mı kızdamı değişiyor genelde yani ayırt edilmiyor