Eşini içeri almıyorlar. Özeldeki gibi bir detaylı ultrason bekleme normal muayenede bakılan siyah beyaz ultrasonda bakıyorlar, en fazla 7-8 dakika sürüyor. Fazlasıyla yüzeysel bakıyorlar. Hatta doktor bana bizim cihazımız böyle istersen git dışarda yaptır dedi. Hiçbir şeyi göstermedi, yüzünü falan da göremedi bebişin raporu da çok yüzeysel açıkçası ben hiç memnun kalmadım zaten dışarda da yaptıracaktım ama beklentim böyle değildi sonuçta şehir hastanesi.