E-B miavgunlugu tüm giden yakınlarımın bir problemi oluştu. Birine bebek kilolu normal doğum yapamazsınız dedi sezeryan yaptı. Çocuk zayıf doğdu. Birinin testinde bir değer yüksek çıktı. Açıklama bile yapmadan sonlandırabiliriz dedi. Aynı zamanda yine birlikte çalışan hastane hemşireleri de ameliyatının iyi olmadığını söylüyor. Benimde ilk gittim dr du ve hiç bilgi vermiyor sürekli senin sorman gerekiyor. İnternetten okuyup soruyordum resmen.
miavgunlugu E-B henüz dr arayışındayım Handan Özge Güzel için de iyi değil diyorlar ama kadın dr tercihim