imcakir Ngny ikisi de iyi diye biliyorum ama sling çok uzun süre kullanılmıyor yeni doğanda vs iyi belli bir aydan sonra kanguruya geçmek gerekiyor diye biliyorum ama tecrübem olmadı :)
14022024 Ngny ben ikisini de çok kulllandim silin yenidoğan doneminde çok rahat oluyor tek sıkıntısı benimki halka sling tüm ağırlık tek taraflı oluyor kanguru iside yeni dogan dönemde çok içine gömülüyor 3-4 aydan sirna daha rahat kullanımı oluyor
Baharoloji Ngny ben kanguru almıştım bebeğim doğmadan doğduktan sonra rahat edemiyor gibi geldi sling aldım ve çok rahatım 15. Ayda bile koyabiliyorum kuzumda biraz minyon ondan olabilir bana sling daha kullanışlı geldi kanguru hala duruyor
Marmadal Ngny aldığınız kanguru modeline göre değişir. Bende neko switch ve nuna markalarının vardı. 3 haftalıkken kullanmaya başlamıştım. İkisi de yenidoğanla uyumlu. Sling bana zor geldi açıkçası, sarması zahmetli, bi de nedense düşecekmiş gibi geliyordu.
Ngny 14022024 benim doğumum haziranda . Yenidoğan dönemi yaza denk geliyor o zaman sling daha mantıklı .