Kbra1012 ya normal hayatta zaten kullanıyordum hamilelikte bıraktım ama bir ay idare edebildim çünkü çok yoğun ve katı bir akıntım var peçete falan tutmaz onu iç çamaşırı bir kenara eşofmanları pantolonları bile değiştirmek zorunda kalıyordum tekrar başladım bir kaç gündür rahatladım