GizemCY benimde aynı oğlum 2,5 yaşında ve yarın doğumum var 🥹 çok korkuyorum. Bide inanılmaz hastayım, tüm yüzüm devasal uçuk, ateş, baş ağrısı. Sanırım korktuğumdan da uçuklar vs daha da artıyor. Ya bana bişey olursa diye diye son gün kendimi yiyorum